لوگوی سفید و مشکی؛ سبک جدید انحصار گرایی برای معرفی سری الیت ب ام و

لوگوی سفید و مشکی؛ سبک جدید انحصار گرایی برای معرفی سری الیت ب ام و

در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت، آقای هرالد کروگر مدیر عامل ب ام و در مصاحبه ای به استراتژی آینده این کمپانی پرداخته و جزییات بیشتری را در این باره در اختیار رسانه ها قرار داده است.

بر این اساس، باواریایی ها نیز همانند سایر خودروسازان مطرح به سمت پیشرانه های الکتریکی یا الکتریکی شده (هیبریدی) حرکت خواهند کرد و قصد دارند تا سال 2025، بیست و پنج مدل مختلف را با چنین پیشرانه هایی راهی بازار کنند.

آنطور که آقای کروگر اشاره کرده، 12 مدل از 25 مدل یاد شده کاملا الکتریکی بوده و طبق انتظار تمامی آنها تحت برند i ارایه خواهند شد.

نسخه الکتریکی X3 یکی از مدل هایی است که برای تولید چراغ سبز گرفته و در آینده نه چندان دور شاهد تردد آن در خیابان ها خواهیم بود.

به منظور کاهش هزینه ها و حفظ سوددهی، ب ام و تکنولوژی خودروهای i را به سایر برندهای زیر مجموعه خود نیز منتقل خواهد کرد؛ بنابراین رولزرویس، مینی و بخش M نیز از دستاوردهای موجود بهره مند خواهند شد.

به دلیل سختگیری برخی از کشورها و کلان شهرها درباره میزان آلایندگی خودروها، این تصمیم ب ام و تا حدودی قابل پیش بینی بود.

با توجه به سرمایه گذاری های هنگفتی که این کمپانی در بخش تحقیق و توسعه انجام داده و همچنین تجاربی که از تولید مدل های i3 و i8 در طول سالیان اخیر به دست آمده، انتظار می رود در آینده ب ام و محصولات الکتریکی بهتری از لحاظ میزان مسافت قابل پیمایش عرضه کند.

در کنار تمرکز بر روی پیشرانه های سبز، باواریایی ها برنامه هایی را برای ارایه خودروهای بسیار لوکس نیز تدوین کرده اند.

در ساخت این دسته از محصولات ب ام و، استفاده از بهترین مواد در کابین جزو اولویت های اصلی بوده و آپشن های بیشتری قابل سفارش خواهد بود، همچنین سرویس دهی و خدمات آنها نیز در سطحی به مراتب بالاتر قرار خواهد داشت.

برای ایجاد تمایز، بر روی این دسته از خودروهای ب ام و لوگویی متفاوت با نمونه آبی و سفید فعلی نصب می شود.

این لوگوی جدید با حفظ المان های قبلی به صورت سیاه و سفید بوده و عبارت آلمانی Bayerische Motoren Werke نیز در زیر آن حک شده است.

بر اساس برنامه جدید باواریایی ها، فعلا سری 7، X7، سری 8،  i8و i8 رودستر مشمول این طرح خواهند شد.

نخستین مدل های فوق لوکس و یا به اصطلاح اِلیت ب ام و در روزهای آتی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

نکته نسبتا عجیب اینکه در تصاویر اولیه منتشر شده از مدل های مذکور، همان لوگوی آبی و سفید قبلی نصب گردیده و خبری از لوگویی با طرح جدید نیست.

The post لوگوی سفید و مشکی؛ سبک جدید انحصار گرایی برای معرفی سری الیت ب ام و appeared first on دیجیاتو.

استاندارد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *